TAEC
Image default
Bedrijven

Sfeerimpressie geven van je bedrijf? Dit zijn 3 toffe manieren

Als organisatie wil je je doelgroep in één keer een goede indruk geven. Dat kan je op verschillende manieren doen. Om de bedrijfssfeer over te brengen, is video of beeldmateriaal het meest geschikt. Als kijker proef je hoe het er op jouw werkvloer aan toe gaat. We geven je 3 voorbeelden van toffe manieren om je bedrijf mee neer te zetten: de corporate video, een aftermovie of commercial.  

Een corporate video 

Een corporate video wordt gezien als de beste manier om de sfeer van je bedrijf over te brengen. In de video verwerk je de identiteit, strategie en profilering van je bedrijf. Je kunt er echt een verhaal mee vertellen. Het fijne is daarnaast, dat je de video voor veel doeleinden kunt gebruiken. Het kost dus wat om het te laten maken, maar het is zeker een investering waar je lang iets aan blijft hebben.  

Een aftermovie van een event 

Worden er bij jouw bedrijf evenementen georganiseerd? Laat daar dan eens een aftermovie van maken. Een aftermovie is een ideale manier om een sfeer over te brengen. Door de kijker te laten zien hoe een bedrijfsevenement is geweest, zien ze de hoogtepunten van het bedrijf. Op een afwisselende manier kan je laten zien welke onderdelen van het event de identiteit van het bedrijf weerspiegelen.  

Een commercial 

Ten derde is een commercial natuurlijk een gepaste manier voor het tonen van identiteit. Ga je een commercial maken, dan krijg je een pakkende video over het bedrijf. Vaak zijn commercials opvallend en geven ze de kijker een beeld van een actie of dienst. Door de juiste toon in de video aan te slaan en creatief te zijn, laat je zien hoe jouw bedrijf in elkaar zit. Niet alleen kan de commercial op televisie worden getoond, maar ook op social media.